skip to Main Content

رقابت شركت هاي طراحي سايت در كسب رتبه بهتر در گوگل

شايد شما هم با مراجعه به سايت شركتهاي فعال در طراحي سايت متوجه رقابت تنگاتنگ برخي از اين شركت ها در كسب رتبه بالاتر در گوگل و جذب مشتري بيشتر از اين طريق شده باشيد. رقابتي كه گاهي اوقات به انتشار مطالب تكراري و بدون محتوا در زمينه طراحي سايت به گمان منحرف كردن گوگل در امتياز دادن به يك سايت شده است . در خيلي از اوقات اين تلاش بي ثمر منجر به كسب نتيجه عكس و افت رتبه در گوگل مي شود. برخي از ما حتي به خود زحمت نمي دهيم اطلاعات خود را در زمينه سئو و روش هاي به كار گيري آن در طراحي يك سايت به روز كنيم و از همان روش هاي قديمي كه سالهاست گوگل آنرا كنار گذاشته است سعي داريم به نتيجه برسيم.
اما آزار دهنده تر از اين همين انتشار مطالبي تكراري و بدون محتوا در زمينه طراحي سايت و فقط به منظور تكرار كليد واژه هاي هدف است. حال آنكه اگر شما براي كاربر ننويسيد مطمئناً كاربر و هر بازديدكننده ديگري با مشاهده چند سطر اول متوجه منظور و هدف شما خواهد شد و سايت را ترك خواهد كرد و اين منجر به كسب امتياز منفي در رتبه سايت مي شود. در سالهاي اخير الگوريتمهاي گوگل پيشرفت چشمگيري در انتخاب سايت هاي برتر در ميان رقباي ديگر در هر كليد واژه اي داشته اند .
به نظر مي رسد كه در صورتي كه ما تلاش كنيم با انتقال تجارب خود و استفاده از مقالات بروز در اين زمينه سعي در ارتقا دانش خود و بازديدكنندگان در زمينه طراحي سايت و همينطور تكنيك هاي سئو داشته باشيم بتوانيم نتايج قابل قبول تر را كسب نماييم و به بهبود محتواي فارسي وب كمك بيشتري نماييم.
انتشار مطالب كوتاه و بدون محتوا در هر زمينه اي فقط حجمي از سايت را بدون دليل اشغال مي كند. البته در بعضي اوقات شايد گوگل در زمينه امتياز دهي به وب سايتهاي فارسي دقيق عمل نكند. ولي نگارنده هميشه بر اين عقيده بوده است كه استفاده از روشهاي صادقانه و بدون هدف گيري خزنده هاي موتورهاي جستجو مي تواند نتايج بهتر و ماندگار تري در كسب رتبه در صفحات گوگل و ديگر موتورهاي جستجو بجا گذارد.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top