skip to Main Content

بهترين لپ تاپ ها

سايت سي نت صفحه اي دارد با عنوان بهترين لپ تاپ ها و اين صفحه هر از گاهي به روز رساني ميشود و با توجه به تغييرات توليدات موجود در بازار محبوبترين و بهترين لپ تاپ ها را معرفي مي كند.

سوالي كه براي هر كسي ممكن است پيش آيد اين است چه لپ تاپي بايد بخرم ؟ لپ تاپي كه مي خرم چه اندازه بايد باشد؟ چه مقدار براي يك لپ تاپ بايد هزينه كرد؟

سايت سي نت با توجه به نظر سنجي ها و بررسي كاربران اين سايت لپ تاپ هاي زير را به عنوان بر ترين ها معرفي نموده است:

لپ‌تاپ‌ مک بوک اپل پرو

Apple MacBook Pro Winter 2011 (2.2GHz Core i7, 15-inch)
لپ‌تاپ‌ مک بوک اپل پرو با ۲.۲ کیگاهرتز فرکانس پردازشگر و با صفحه نمایش ۱۵ اینچی در صدر جدول مدل‌های انتخابی قرار گرفت.

مزایای این مدل ارتقای قدرتمند CPU و پرداشگر کارت گرافیک، طول عمر بالای باتری و هم‌چنین پد لمسی و کنترل اشاره‌گر مناسب است.

معایب آن نیز گران تمام شدن قیمت ارتقای قطعات و عدم پشتیبانی اختصاصی از HDMI و BLU-RAY است. قیمت این سیستم در حدود دو هزار و ۱۹۹ دلار است که دارای پردازشگر چهار هسته‌یی core i4 ، ۲.۲ GHZ شرکت اینتل، حافظه رم DDR3 4 گیگابایت، هارد دیسک ۴۵۰ گیگابایت و گرافیک رادئون ای.ام.دی ۶۴۵۰M است.

Apple MacBook Air (13-inch, Summer 2011) 

دومین سیستم نیز مک بوک ایر اپل ۱۳ اینچی است که آخرین نسخه‌ آن به‌طور عظیمی کارکرد مدل سابق آن را ارتقا داده است تا جایی‌که می‌تواند در مسیر‌های اصلی و مناسب خود مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی به روزرسانی‌های آن برای آخرین پردازشگر‌های اینتل در جهت بهبود کارایی و هم‌چنین طول عمر باتری است.

معایب آن نیز داشتن هارد دیسک ۱۲۸ گیگابایتی SSD است که بسیار کوچک‌تر از حد استاندارد یک هاردیسک است.

قیمت این دستگاه لپ‌تاپ در حدود یک هزار و ۲۹۹ دلار است و دارای پردازشگر اینتل Core i5 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم DDR3 4 گیگابایت، هاردیسک ۱۲۸ گیگابایت SSD، کارت گرافیک اینتل HD3000، صفحه نمایشگر ۱۳.۳ اینچ و دارای سیستم عامل لی‌یون نسخه‌ ۱۰.۴ است.

آلن ویر مدل M11X


Alienware M11x
آلن ویر مدل M11X سومین لپ‌تاپی است که در رده‌ی بالاترین دیدگاه‌ها و نظرات قرار گرفته و در مدل سال ۲۰۱۱ خود دارای لبه‌های بزرگی در جهت بالا‌بردن کارایی گرافیک و طول عمر باتری شده، اما هم‌چنان قیمت معقول خود را حفظ کرده است.

مزایای این لپ‌تاپ برای امسال بهبود در کارایی گرافیک و طول عمر باتری، ساخت توپر و مقاوم، پورت‌های usb3.0 و سیستم صدای فراگیر با اسپیکر‌های کلیپس است.

از جمله معایب این دستگاه بدنه‌ چاق و نداشتن درایو نوری است که البته نصب بازی‌ها و قابلیت بالای آن، این موضوع را به فراموشی می‌سپارد.

قیمت پایه‌ این دستگاه از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود که دارای پردازنده‌ی Core i5 اینتل با فرکانسی ۱.۴ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم چهار گیگابایت، هاردیسک ۵۰۰ گیگابایتی، DDR3، گرافیک یک گیگابایتی جی فورس GT 540M و سیستم عامل یا نسخه‌ی خانگی است.

توشیبا پورتج

Toshiba Portege R835-P56X
توشیبا پورتج مدل P56x _ R835 چهارمین دستگاه برتر است که در این لیست قرار دارد و طول عمر باتری آن سه ساعت به نسبت سال گذشته ارتقاء یافته است.

این مدل دارای پردازشگر جدید Core i5 اینتل، طراحی هوشیارانه‌ و این مدل قیمت زیرکانه‌تری نسبت به مدل مک بوک پرو است.

و از جمله معایب آن عدم استفاده از گرافیک‌های مجتمع اینتل است، هرچند که هم‌چنان برای علاقه‌مندان به بازی چندان دوست‌داشتنی نیست و برخی خصوصیات از جمله بلوتوث و پهنای باند سیار در آن در مقابل سایر مدل‌های دیگر در آن دیده نشده است.

قیمت پایه این لپ‌تاپ از ۹۲۹ دلار آغاز می‌شود که دارای پردازنده‌ی Core i5 اینتل با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم چهار گیگابایت، هاردیسک DDR3 با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت، گرافیک اینتل HD3000، سیستم عامل هفت نسخه‌ی خانگی مطابق با سیستم‌های ۶۴ بیتی و صفحه‌ی نمایش ۱۳.۳ اینچ است.

لپ‌تاپ NP200X3A سامسونگ

Samsung Series 9 NP900X3A (13-inch)
آخرین مدل هم مرتبط با لپ‌تاپ ۱۳ اینچی سری ۹ مدل NP200X3A سامسونگ است.

البته باید دانست که این سیستم با قیمت حدود یک هزار و ۶۴۹ دلار در حد وسع بسیاری از افراد نیست، اما طراحی هوشمندانه، خصوصیات برتر و صفحه‌ نمایش برجسته ۱۳ اینچی آن، قابلیت رقابت با مک بوک مدل ایر را برای آن فراهم کرده است، هرچند که قیمت بالای آن رغبت کمی را در مقابل مدل اپل به وجود می‌آورد.

از جمله مزایای خوب این سیستم باریکی، طراحی شیک، طول عمر بالای باتری، صفحه‌ نمایش ممتاز و استفاده از دومین نسل جدید پردازشگر‌های Core i5 اینتل سامسونگ سری ۹ را به یکی از بهترین ویندوز‌های لپ‌تاپی که تا به حال ندیده‌ایم، تبدیل کرده است.

سری ۹ لپ‌تاپ‌های سامسونگ با برچسب قیمتی که برروی خود گذاشت و موجب ضربه زدن به خود شد، مک بوک را در مقایسه با خود قابل پذیرش‌تر کرد.

قیمت این دستگاه از یک هزار و ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود که دارای پردازنده‌ی Core i5 اینتل با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، حافظه رم چهار گیگابایت، هارد دیسک SSD، ۱۲۸ گیگابایتی، گرافیک اینتل HD3000 و ویندوز یا نسخه‌ حرفه‌ای و برای سیستم ۶۴ بیتی است.

پاورقي: معني كلمه لپ تاپ از زبان ويكي پديا

This Post Has One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top