skip to Main Content

ده نکته مهم در معرفی کسب و کار از طریق سایت

رسانه های آنلاین از جمله وب سایت ها و وبلاگ ها به یکی از موثر ترین راه های ارتباط با فروش محصولات خود را به میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، اگر شما قصد دارید کسب و کار کوچک خود را از طریق سایت انجام دهید باید از خطاهای ابتدایی در طراحی سایت عبور کنید. بسیاری از وب سایت هابه دلیل عدم رعایت این نکات در جذب مخاطب دچار نا کامی می شوند. در اینجا ده نکته مهم وجود دارد که شما باید قبل از راه اندازی کسب و کار آنلاین خود را در نظر بگیرند:

مشتریان بالقوه خود را بشناسید

استراتژی کسب و کار شما باید مشتری گرا باشد . زیرا آنها هستند که شما را به شدت در تلاش به سمت محصولات و خدمات خود را وادار می کنند. تحقیق در مورد بازار هدف خود و طراحی وب سایت شما به حل و فصل نقاط ضعف سایت، به ایجاد ترافیک بیشتر به سایت شما کمک می کند. قبل از طراحی سایت مشتریان و مخاطبان خود را بشناسید و سایت را با خواسته های آنها طراحی کنید.

مرور آسان در سایت به ماندن بیشتر کاربر در سایت کمک می کند

ناوبری آسان در وب سایت شما را تنها میتوان با استخدام یک طراح وب حرفه ای که می تواند آن را به درستی انجام دهد به نتیجه رساند. اختصاص صفحات جداگانه برای بخشهای مهمی از اطلاعاتی مانند درباره ما، محصولات / خدمات،تماس با ما و نمونه کارها می تواند در کسب اطلاعات بهتر به بازدید کنندگان کمک نماید.

معرفی شرکت با سایت

گرافیک و عکس به انتقال پیام شما کمک می کند

ترکیب رنگ مناسب و استفاده مناسب از گرافیک و انیمیشن می تواند نقش محوری در طراحی سایت شما و زیبا و جذاب شدن آن کند. شما می توانید تصاویر را از فروشگاه ها، کارکنان و محصولات خود را برای جلب اعتماد بازدیدکننده در سایت خود قرار دهید. از سوی دیگر، رنگ های شما را در وب سایت خود استفاده کنید، کسب و کار خود را آنلاین شما با نام تجاری شما کمک خواهد کرد.

محتوای با کیفیت منحصر به فرد

محتوا پادشاه است . سعی کنید محتواب را برای کاربران بنویسید نه برای موتورهای جستجو. اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت خود را به طور مداوم در به روز رسانی، اساسا درست و به طور کامل، قبل از اینکه منتشر ویرایش شده است.

به حداقل رساندن زمان لود صفحه وب

شما ممکن است از طراح سایت خود استفاده از انیمیشن های زیاد و افکت های تصویری بخواهید ولی این کار نتیجه عکس در جذب کاربر برای شما خواهد داشت. طراحی سایت با المان های زیاد علاوه بر کم طاقت کردن بازدیدکننده تاثیر منفی در موتورهای جستجو خواهد داشت. بنابراین، بهتر است که طراحی وب سایت خود را با اسکریپت ها و انیمیشن زیاد به طوری که مشتریان خود را مجبور به صبر کردن نمایید انجام ندهید.

استفاده از فلاش مناسب

استفاده از فلش به محاوره ای تر نمودن سایت کمک خواهد کرد به شرط آنکه درست از آن استفاده شود. البته بهتر است برای نمایش تحرک و پویایی سایت خود از روشهای متحرک نمایی دیگری استفاده کنید که هر کاربری بتواند آنرا مشاهده کند.

بیش از حد از سئو استفاده نکنید.

مطمئناً سئو در جذب کاربر از موتورهای جستجو به شما کمک می کند. ولی به خاطر داشته باشید استفاده بیش از حد از سئو و تکنیکهای سئو علاوه بر بی محتوای کردن سایت شما باعث می شود که موتورهای جستجو سایت شما را به عنوان متقلب بشناسند و نتیجه عکس در ارتقا رتبه سایت شما داشته باشد. باز هم به خاطر داشته باشید برای کاربران بنویسید.

سایت را پیچیده نکنید.

نیازی نیست شما دوباره چرخ را اختراع کنید. کاری یکه شما قرار است برای یکسب کار خود انجام دهید دیگران قبلا انجام داده اند. سعی کنید از تجربیات دیگران استفاده کنید. از پیاده سازی طرح های پیچیده در معرفی کسب و کار خود اجتناب کنید. با این حال، منحصر فرد بودن طراحی سایت کلید موفقیت شما در توسعه آنلاین کسب و کارتان است.

معرفی شغل با سایت

مشتریان خود را با پیشنهادات وسوسه کنید.

استفاده از برخی استراتژی های فروش می تواند در جذب کاربران در کسب و کار آنلاین موثر باشد. مشتریان خود را با پیشنهادات قابل توجه هیجان زده کنید. ارائه تخفیف های مدت دار و یا طرح های رایگان می تواند در جذب مشتری بیشتر به شما کمک کند.

ارائه نمونه کار

نمونه کارها  شما حاوی تمام اطلاعات است که کمک خواهد کرد که به گسترش پایه مشتری به شما، بنابراین شما نیاز به انتشار آن در سایت خود دارید. تاریخچه شرکت شما، شواهد و لیستی از مشتریان ،می تواند به تغییر ذهنیت مشتریان بالقوه درباره کسب و کار شما کمک کند.

This Post Has One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top