skip to Main Content

نرم‌افزار رایگان قرآن و نهج‌البلاغه

از چندي پيش، سايت قرآني «المبين» كه سايتي کاملا مستقل و مردمي است، با هدف بيان معارف قرآن و تفسير روايي از کلام معصومين (ع) و نيز بيان مقام و منزلت ائمه اطهار (ع) از نگاه قرآن، آغاز به كار كرده است. يكي از فعاليتها براي تحقق اين اهداف ارائه نرم افزار الميبن است كه در سايت المبين به صورت رايگان براي عموم قرار داده شده است.

نرم افزار قرآنی المبین ۳.۲.۵  یکی از کاملترین برنامه های قرآنی است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. نرم افزار آزمایشی المبین سومین محصول سایت قرآنی المبین می باشد که نسبت به نسخه های پیشین تغییرات چشمگیری داشته که علاوه بر ویژگی هایی مانند متن کامل قرآن مجید به همراه ترجمه شیوا به قلم آیت الله مکارم شیرازی امکانات بی نظیری مانند امکان جستجوی در متون و فهرست، ویژگی های متمایزی نسبت به سایر نرم افزار های مشابه داشته که از آن جمله می توان به امکان اضافه نمودن کتاب و نیز امکان ساخت کتاب توسط کاربران و ارسال به سایت سازنده، اشاره نمود. پس اگر شما تا به حال قصد داشته اید برای فرهنگ سازی و انتشار معارف اسلامی قدمی بردارید و برایتان مقدور نشده، در این نسخه این امکان را برای همگان فراهم شده است. هرکس با کم ترین هزینه و وقت می تواند کتاب های مختلف مذهبی را بصورت دیتابیس قابل استفاده در برنامه المبین تبدیل نماید و بعد به صورت عمومی در دسترس همگان قرار دهد. و در یک کلام نرم افزاری جامع و در عین حال پویا می باشد. نرم افزار قرآنی المبین یکی از کاملترین برنامه های قرآنی است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. در این برنامه کل متن قرآن به همراه ترجمه آن را خواهید داشت، همچنین می توانید به فهرست موضوعی قرآن دسترسی داشته باشید، کل نهج البلاغه به همراه ترجمه فارسی آن در نرم افزار گنجانده شده است و نیز می توانید در متن عربی و فارسی قرآن و نهج البلاغه جستجو کنید. محیط برنامه خیلی خوب و بی نقص طراحی شده است و می توانید به راحتی با آن کار کنید. این محصول نسخه ۳٫۲٫۵ المبین می باشد که با تغییرات عمده نرم افزاری و گرافیکی بصورت آزمایشی عرضه شده است.

 

نسخه حاضر نسبت به نسخه ۳.۱.۵ تغیرات زیادی داشته که به شرح ذیل است:

– امکان حذف نمودن کتاب های نصب شده

– امکان اضافه نمودن ترجمه های مختلف قرآن

– امکان به روز رسانی و مشاهده آخرین کتاب های بارگذاری شده در سایت

– صحفه ای مجزا برای تفسیر (اگر کتاب تفسیری در برنامه نصب شود علاوه بر نمایش آن در کتابخانه در  صفحه مخصوص تفسیر در ذیل هر آیه قرآن تفسیر مطابق آن نمایش داده خواهدشد)

– بهینه سازی  جستجو (-امکان تنظیم محیط جستجو-جستجوی چند کلمه ای-جستجوی مستقیم در متون اعراب دار)

 

قابلیت هایی که نسخه پیشین بوده و در این نسخه هم موجود است عبارتند از:

– قابلیت اضافه نمودن کتاب و ترجمه قرآن به نرم افزار

– فهرست موضوعی آیات قرآن کریم

– قابلیت ساخت کتاب و عرضه آن به دیگر کاربران

 

توجه:

افزونه های نسخه پیشین در این نسخه غیر قابل استفاده است. لذا برای استفاده باید آنها را مجددا دانلود نمایید.

در این نسخه شما می توانید مستقیما از طریق خود نرم افزار کتاب های جدید را مشاهده و دانلود نمایید.

 

 مشخصات نرم افزار:
almobin.jpg ناشر :
سايت قرآني «المبين»
نام نرم افزار: المبين
لينك دانلود : المبين ۳.۲.۵
حجم فايل:۲.۸  مگابايت
سيستم عامل مورد نياز: خانواده ويندوز

* سالروز ميلاد مولود كعبه اميرالمومنين علي عليه السلام بر همگان مبارك باد.

This Post Has 25 Comments

  1. بنده دنبال يك نرم افزارقرآن كريم براي موبايل ميگردم اما متأسفانه آنطورنرم كه واقع عالي باشد نيافتم اميد است شما كه دراين رأس قرارداريد نرم افزارهاي عالي كتابهاي بزرگ چون قرآن و نهجالبلاغه را دراخبيارمردم دنيا قراردهيد اجرتان با خالق يكتا.

  2. سلام
    خسته نباشید .
    سایت جالبیه انشااله مطالب مذهبی رو بیشتر کنید – نرم افزارهای قرانی و کتابهای دعا و مناجات و سایر موضوعات دینی اگه به صورت نرم افزارهای قابل استفاده در دسترس دارید معرفی و یا در اختیار عموم بزارین اجرتون با ایزد متعال

  3. سلام من از این همه حقه بازی توی اینترنت خسته شدم خواهش میکنم اگه میتونی منو برای کسب درامد از اینتر نت راهنمایی کن هر چی باشه صداقت سایتهای اسلامی رو قبول دارم ازت خیلی ممنونم حتی اگه نتونی کمکم کنی . در ضمن سایتت خیلی خوبه در مقایسه با وبلاگ من عالیه ! موفق باشی .

  4. دویت عزیز!
    با اجازه شما این مطالب بدرد من نمی خورد اما میخواهم هروقت وقت اضافه داشتم مطالبی انتخابی خودم را مطالعه کنم
    می بخشبد

  5. خيلي ممنون كه رايگان ارائه نموديد، من هنوز نرم افزار را نصب نكرده ام، اگر امكان داشت براي تقويت قرائت قرآن نيز راهكاري بيانديشيد ممنون مي شوم.

  6. be name khoda
    salam va khoda ghaovvat
    mikhastam bedonam , chera vaghti bar nameh ro run mikonam , chera icone nemiad ke ma az narm afzar estefadeh knim
    tarighehye kamele estefadeh ro sharh bedid mamnon misham
    khodahafezeton

  7. با سلام خدمت شما مدیر این وبلاگ
    وبلاگ بسیار خوب و زیبایی دارید من با تبادل لینک موافقم اگر شما هم موافقید
    به من بگویید تا من لینک شما را بگذارم بعد شما هم لینک من را بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top