skip to Main Content

کنترل پیشرفته نظرات در وردپرس

با توجه به اینکه وردپرس این امکان را می دهد تا نظرات قبل از تایید نمایش داده نشوند و در انتظار تایید باقی بمانند بهتر دیدم تا بخش نظرات همه مطالب را باز کنم . برای همین پلاگینی را به وردپرس وبلاگ اضافه کردم که به سادگی این کار را انجام دهد.
یکی از پلاگین هایی که برای ورد پرس نوشته شده استComment Control است که این امکان را به شما می دهد که بخش نظرات مطالبتان را بصورت تک تک یا گروهی کنترل کنید. با نصب این پلاگین در وردپرس و فعال کردن آن در بخش Option صفحه مدیریت وردپرس قسمتی با عنوان Comment Status اضافه می شود که شما می توانید با استفاده از این بخش نظرات مطالبتان را بصورت Simple یا َAdvanced مدیریت کنید.
در بخش Simple شما می توانید با یک کلیک قسمت نظرات و ترک بک کلیه نظرات یا تعدادی از پستهای آخرتان را باز کنید مثلاً ۵ پست آخر.
در بخش Advanced می توانید با مشخص کردن تاریخ یا تعداد پستها بخش ترک بک و نظرات آنها را باز کنید یا ببندید.
برای نصب این پلاگین شما باید به FTP هاست وبلاگتان دسترسی داشته باشید. ابتدا فایل commentcontrol.zip را دانلود کنید و بعد از Unzip کردن فایل commentcontrol.php را در مسیر
/wp-content/plugins/ کپی کنید و سپس وارد صفحه مدیریت وردپرس شوید و در قسمت Plugin از لیست پلاگین های موجود Comment Control را فعال کنید .

This Post Has 2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top