skip to Main Content

نرم افزارهای آمار گیری از صفحات وب

rayan computer extremetrackingاگر شما هم صاحب یک سایت یا وبلاگ باشید حتما به اهمیت آمار گیری از بازدیدکنندگان واقف هستید.در این مطلب یک شمارنده بسیار عالی را قصد دارم معرفی کنم . بعضی از دوستان به جای اینکه یک شمارنده دقیق روی وبلاگ خود بگذارند به اصرار و با پیغامهای مختلف که در هنگام ورود به وبلاگشان داده می شود به بازدیدکننده التماس می کنند که نظر بده حال یک مطلبی هست که اصلا جای نظر دادن نیست . البته بیشتر اینکار برای این است که صاحب وبلاگ بفهمد آیا غیر از خودش کس دیگری وبلاگش را می خواند که می تواند این ابهام خود را با قرار دادن یک شمارنده مناسب و دقیق رفع کند .
سایتهای بسیاری سرویس رایگان شمارنده های آمارگیر از صفحات اینترنت ارائه می دهند . سایت bravenet قبلا سرویس خوبی را ارائه می کرد الان هم به نسبت سرویس خوبی دارد ولی یکسری از امکانات شمارنده های خود را از حالت رایگان خارج کرد . سایت nedstatbasic یک سرویس رایگان و معتبر است که اکثر سایتهای معتبر از این سرویس استفاده می کنند.
اگر می خواهید از سرویسهای شمارنده فارسی یا همان ایرانی استفاده کنید پیشنهاد می کنم فقط از سرویس پشتیبانان شبکه استفاده کنید و حتما یک شمارنده از سایتهای خارجی داشته باشید. در اینترنت کلاً به هیچ سرویس رایگان ایرانی اعتماد نکنید . نمونه اش persianwebtools که مربوط به شرکت بی مسئولیت آرتا هاست بود بدون هیچ اخطار و هماهنگی به یکباره کلیه سرویس ها قطع شد و سایتش هم به مدت ۲ ماه در حالت معلق بود و بعد از ۲ ماه به همه ایمیل دادند که بیاید ما سرویس جدید می دیم .خوب زیاد این بحث را کش نمی دم. پیشنهاد من برای آمار گیری از صفحات اینترنت کنتور nedstatbasic و همینطور یک سرویس خوب به نام Extreme Traking هست . این سرویس امکانات جالبی داره علاوه بر امکانات همه کنتور ها که آمار را به روز و ماه و سال می دهند و میانگین و پربیننده ترین مواقع را معرفی می کنند آمار دقیقی درباره کشور بازدیدکننده و سیستم عامل و وضعیت وضوح تصویر و همینطور صفحات ورودی به تفکیک سایت و موتور جستجو و همین طورآمار دقیقی از اینکه از سایتهاییی که به شما لینک داده اند چند بار وبلاگ شما بازدید شده است .این سرویس همچنین این توانایی را دارد که بگوید کسانی که از موتورهای جستجو آمده اند چه کلمه یا کلماتی را جستجو کرده اند . مزیت دیگر این سرویس عدم کاهش سرعت بار گذاری صفحه است .برای دیدن نمونه این شمارنده که روی این وبلاگ قرار دارد اینجا کلیک کنید . در این سرویس حتما عضو شوید پس از عضویت و طی مراحل مانند دیگر شمارنده ها به شما یک کد داده می شود که باید کد را در انتهای قالب صفحات خود قبل از تگ<body/> کپی کنید .

برای عضویت در سرویس Extreme Traking اینجا کلیک کنید.

This Post Has 16 Comments

  1. سلام امید وارم خوب باشید
    می خواستم در مورد نرم افزار های آمارگیری در وب سایت در واقع الگوریتم هاشون اطلاعات بیشتری بدست بیاورم
    متشکرم

  2. سلام دوست عزیز
    مر30 از سایتتون
    فقط یه چیزی سایت وبگذر امکان آمار گیری از سایتو با فرار آنلان رو روی صفحه قرار می ده ولی آمار گیری شما اینجوری عمل نمی کنه

  3. سلام دوستان سعی کنید اطلاعاتی در اختیار می گذارید راست حسینی باشد دروغ نگوئید خیلی ممنون
    سئوال من این است آیا نرم افزاری وجود دارد که بتوان رمز آی دی یا رمز ایمیل را پیدا کرد ؟
    شیراز

  4. دوست عزيز من منظورتون رو از عدم تبادل لينك متوجه نشدم.لينك شما مدتهاست تو وبلاگ منه!مي تونيد بيايد و اينبار با دقت نگاه كنيد.يا به كمك Ctrl+F کلمه رایان را سرچ کنید.

  5. با سلام و خسته نباشيد
    من دا نشجوي كامپيوتر هستم و اطلاعاتي كه شما در اين وبلاگ قرار مي دهيد واقعا براي من مفيد بوده و از شما كمال تشكر را دارم.
    من 1 خواهش هم داشتم.من بيشتر بر نامه هايي كه مي خاهم از اينترنت دان كنم بعضي وقتها صفحه آن ( پيغام اينكه صفحه باز نمي شود) را ميدهد.
    در چنين مواردي بايد چه كار كنم؟
    لطف كنيد كه جواب را به اي ميلم بفرستيد.
    دنبال برنامه اي هم كه با 2 آي دي مي توان چت كرد هم هستم كه نمي دونم كجا بايد اونو پيدا كنم.
    با تشكر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top