skip to Main Content

یک گیگا بایت ای میل مجانی در گوگل!

Gmail by Googleمايکروسافت با خدمات اي ميل Hotmail و MSN، ياهو، اکسايت و بسياري ديگر از شرکت هاي ريز و درشت ارائه دهنده خدمات پست الکترونيک اين روزها عزا دارشده اند. همه آرزو مي کنند اخبار منتشر شده تکذيب شود. اما همه چيز حاکي از صحت اين خبر است. گوگل از روز سه شنبه آزمايش نسخه بتاي اي ميل يک گيگابايتي خود را با ۱۰۰۰ ميهمان آغاز نمود:
Gmail ايميل گوگل درحالي پا به عرصه نت مي گذارد که همين هفته ضمن تغيير چهره، جديد خدمات ديگري توسط گوگل ارائه شده بود.
ارسال مرتب جستجو در وب توسط اي ميل و جستجو در بازارهاي مجازي از جمله اين خدمات هستند. گوگل اعلام نموده است که جي ميل، يک اي ميل جستجو-محور است. جي ميل، همانند ياهو و هات ميل امکان جستجو درميان نامه ها را مي دهد، اما بدليل حجم بالاي آن، اين امکان معناي ديگري مي يابد. شما با جي ميل خواهيد توانست صدها نامه الکترونيکي را سالها بايگاني کرده و بر حسب نياز در ميان آنها با امکانات جستجو بدنبال نکته مورد نظر بگرديد.
در حال حاضر هات ميل ۲ مگا بايت و ياهو ۴ مگابايت فضاي مجاني در اختيار کاربرانشان قرار مي دهند. گوگل قصد دارد هزينه اين خدمات جديد را از راه قرار دادن آگهي هوشمند در بخشي از نامه هاي ارسالي تامين کند. کاري که با آگهي هاي متني در وب سايت ها پيش از اين با موفقيت انجام داده و آگهي در اينترنت را با انقلابي جديد تکان داده بود. مسئول گوگل در مورد ايده جي ميل مي گويد، نامه ها نيز جزوي از اطلاعات بر روي نت هستند که تاکنون بخوبي حفظ و منظم نشده اند. اين سيستم امکان حفظ آنها و استفاده بهينه از آنها را براي هميشه فراهم خواهد ساخت. به هر حال برخي از کارشناسان رشد سريع جي ميل را دور از دسترس مي دانند چرا که فکر مي کنند مردم از داشتن اي ميل هايي با آدرس هاي مختلف خوششان نمي آيد.
به هر حال امکانات و خدمات جي ميل آنقدر هوس انگيز هست که بسياري از کاربران حرفه اي اينترنت براي جي ميل روزشماري کنند. من يکي که منتظرم، شما چي؟ اگر علاقمنديد، اينجا را کليک کنيد، آدرس فعلي اي ميل خود را بدهيد تا به محض راه افتادن جي ميل شما را مطلع کنند!
خبر از آی تی ایران نسخه ۲

This Post Has 3 Comments

  1. Zone Alarm Pro v4.5.530.0 Pro Final

    fkqtv-rm9b1-vi0kj-5c4wc1-783ac0/ jgwvb-tn7x2-ih4iw-4sga93-innj40

    juw1n-sg5v2-rpnrb-wv0u7a-c5pi40/ dqp17-8pa4d-4eqxn-1s09sx-vcnrg0
    متاسفانه صفحه نظرات باز نمی شد مجبور شدم اینجای بی ربط بنویسم
    trojan remover 6.0.7 از اين سايتwww.simplysup.com/tremover
    اگه پسندیدی لینکشو برای دانلود رایگان بذار منم هرچی گشتم نتونستم
    کرکشو البته تکستشو پیدا کنم اگه پیدا کردی لطفکن
    پاینده باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top